11.20.2009

Piechota - Włochy(ww2) - WIP

Oto i powód mojego nagłego renesansu zainteresowań armią włoską z okresu II wojny światowej (czego wyrazem jest prezentacja kilku nieznanych włoskich dywizji )- po prostu wygrzebałem pudło z figurkami, które zacząłem robić kilka lat temu (najstarsze są jeszcze z okresu, kiedy nie stosowałem podkładu i malowałem wyłącznie Humbrolami). Zresztą samo pudło przeżyło jakąś katastrofę (zdaje się spadło kiedyś z regału :), co jest powodem wielu odprysków podkładu i podstawowego koloru mundurów (Humbrol Matt27).

Trochę podmalowałem te figurki, ale czeka mnie jeszcze wiele poprawek. Może koło weekendu zaczną jako, tako wyglądać i będzie je można poglejzować.

3 komentarze:

q.b. pisze...

o jak miło :) będzie można postrzelać też na Sycylii :)

trzymam kciuki za finisz :)

pozdro !

rrober pisze...

Dzięki - zostały mi do zrobienia w zasadzie tylko poprawki podstawowym kolorem munduru oraz granaty (ciekawe dlaczego włoskie granaty były w kolorze czerwonym :)

rrober pisze...

PS.
Pomatowałem też kolorem podstawowym kolejną partię figurek - tym razem MVSN oraz arditi i spadochroniarze.