1.02.2008

Plany na 2008 rok (ww1)

Temat ten traktuję całkowicie pobocznie - jednak jeżeli będę miał trochę czasu i zbrzydnie mi robienie modeli (co jest wysoce prawdopodobne) to postaram się ruszyć następujące tematy:

Armia Francuska 1914
Piechota jest już pomalowana w wystarczającej liczbie (chociaż HaT zapowiedział nowości więc może się jeszcze skuszę). Potrzeba artylerii (mam tylko armaty 120mm) i kawalerii (spieszonej i konno).

Armia Belgijska 1914-15
Piechota i artyleria wymagają domalowania. Brak kawalerii - trzeba przerobić.

Armia Rosyjska 1914-17
Mam trochę figurek (niepomalowanych), ale jeszcze nie rozwijałem tematu.

Armia Austro-Węgierska 1914-17
Mam trochę piechoty i spieszonej kawalerii. Muszę skleić armaty i przerobić figurki kawalerii (konno).

Armia Turecka
Mam trochę figurek (niepomalowanych)- będę chciał zrobić oddziały tureckie z Frontu Wschodniego.

Armia Brytyjska
Mam trochę starych figurek (niepomalowanych)- być może zrobię jakieś oddziały Brytyjskiego Korpusu Ekspedycyjnego we Francji (1914 r.).

Brak komentarzy: